Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2007 04:53 - Олеле! Какво ми дойде на главата!
Автор: izvanzemninovini Категория: Други   
Прочетен: 1545 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2008 13:39


  Аз съм Министър-председателя Станишев. (В действителност не съм Станишев. Само се поставям на негово място. Правя това уточнение, за да не ме сбърка някой с най-оправомощената фигура в държавата и да ме напсува!)
  Напоследък съм много натоварен. Аз толкова работя, а пустите управлявани въобще не го забелязват и само недоволстват. Неблагодарни хора!
  Борисов (Бойко) точи зъби да ме гътне от поста предсрочно. На учителите европейски заплати им се прищели! Като че ли не знаят, че не сме в Европа, а на Балканите! И инфлацията голяма! Точно мене ли ("Станишев") намери да сполети? Не можа ли царя или Костов да удари? Сега всички ще кажат, че винаги, когато управлява БСП, има инфлация! "И Станишев е като Виденов!" - ще си кажат! Постоянно ме заливат всякакви проблеми! Много ми е натоварено...
  И изведнъж, по новините на "bTV" (ако не греша - на 20.09.2007 г.) съобщават за НЛО, видяно от български граждани! Свидетелите са категорични - тялото е крайно необичайно. Не може да е човешко дело. Олеле! Какво ми дойде на главата!
  Всъщност, ако Министър-председателят Станишев въобще е разбрал за този НЛО-случай, то само би се усмихнал с насмешка. След това отново би се вглъбил в размишления над важните държавни дела. А какви са тези важни държавни дела? Разбира се - БСП да печели избори (кметските сега и парламентарните по-късно)!
  Що се отнася до отговорния държавник "Станишев" - неговите "сигнализации" за наличие на проблем веднага биха се задействали. "Станишев" моментално би си спомнил, че е срещал абревиатурата НЛО и друг път. И къде на шега, къде сериозно - би потърсил повече информация по въпроса (първоначално - само за себе си. Между другото.). А едно от първите неща, за които би научил, вероятно щяха да бъдат "летящите чинии" на Кенет Арнолд.


Тагове:   Какво,   Олеле,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: izvanzemninovini
Категория: Други
Прочетен: 46192
Постинги: 8
Коментари: 9
Гласове: 195
Архив