Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2018 18:09 - ВНИМАНИЕ - ОПАСНА СЕКТА!
Автор: ilchev Категория: Други   
Прочетен: 3042 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.10.2018 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
* * *



Днес на вратата ми позвъниха две неугледни лелки. Още преди да започнат да се представят вече ми беше ясно, че са от някоя секта, като най-вече имах опасения за "Свидетелите на Йехова". Все пак ги попитах директно от коя секта са и след като те започнаха да заекват, през зъби процедиха (очакваното от мен) "Свидели на Йехова".

Беше ми ясно, че са от там, защото основно те ходят да тероризират хората по домовете им.

Разбира се, това не е новина, защото подобни паразити о
т години заливат с отровата си всеки, който им се "върже". Едва ли има българин, който да не се е сблъсквал с тях.

Естетсвено, беше ми заявено, че те не били секта, а просто изпълнявали заповедта на Иисус. Разбира се, не успяха да назоват коя точно заповед... 


След като сигнализирах, на домоуправителката, че във входа ни незаконно са проникнали представители на една престъпна организация, която е забранена със закон в редица европейски държави, те бяха изгонени под заплаха от полиция, при повторно тяхно връщане.

* * * 

При срещата ми с подобни индивиди се питам дали Светата Инквизиция (чиито престъпления и жестокости - отдавана доказано от историческата наука - са твърде преувеличени) е била нещо чак толкова лошо? Разбира се, извън разчистването на лични сметки. 

Впрочем, сетих се и за случая от преди няколко години, в който младежи от ВМРО (без да подкрепям тази организация, ръководена от бивш аегнт на ДС) се опитаха да обяснят на престъпници от "Свидетелите на Йехова" в Бургас, че не са желани там. За съжаление, не пристъпиха към по-категорични действия. 

Мили българи, бъдете образовани, за да не попадате в пипалата на мафията. "Свидетелите на Йехова" са представители на именно такава мафия, чиято цел не е да спаси вашите души, а да присвои вашите имоти.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilchev
Категория: Други
Прочетен: 210529
Постинги: 212
Коментари: 87
Гласове: 89
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031