Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2017 20:20 - Обърка ли се Пролетта?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2669 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 22.11.2017 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                             Няколко фотографии от едно претичване из моя край.
                                               Слънчев и ведър ден, сякаш погрешка идва Пролет!                                                      image


image

image
Това не е езерце, а една много езероподобна локва на пътя )))
image

image

image
Тази фотография нарекох: Да ти се завие свят! /Заради бързото движение/
image

Типичното посрещане от Кери - до раменете ми да се покатери! Когато е кална, става супер весело! ))
image
На раменете на Стопанката - малката господарка!

image

image
Една много интересна хрумка!
image
И в забързаното Търново - миг свежо небе!
image

image
Стълба в небето!
image
И Ангелски Криле...
image







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Не знам как ги качваш клиповете
22.11.2017 20:28
Но не ги виждам и не ги чувам.
Нещо пак си разчовърках програмите ха ха ха
Това е когато исках да гледам тенис и пипах настройките. Но доста вируси изчистих и сега всичко друго работи нормално.
А при теб голямо тичане е...Добре поне че е красиво...
цитирай
2. vesever - Краси, качвам ги по стандартния ...
22.11.2017 20:36
Краси, качвам ги по стандартния начин, който блогът позволява, само добавям аутоплей, защото обичам да се чува музика още с влизането в блога ми :)
Дано са наред твоите програми, в пряк и преносен смисъл, моите са супер шеметни тези дни, ала съм доволна!
Като Халеевата Комета преминавам из околностите и хем работа имам да върша, хем на красотите се наслаждавам мимоходом, и всичко е 6 :)
Благодаря ти :)
цитирай
3. troia - Веси,
22.11.2017 20:38
и при нас е така докато се усмихне, а после се скрие слънчо. Зимно си е вече.:)
Eто пак те намери
палавата Кери,
иска да те цунка
със сладката муцунка.:)))
Много е сладичко и сега ми хрумна ха ха
Весела вечер!
цитирай
4. vesever - Кати, много сладурско го написа за ...
22.11.2017 20:45
Кати, много сладурско го написа за Кери, усмихна ме :))
Ами тя тази вечер дойде с мен да пазарува, поначало всички котки тръгват подир мен, когато излизам, но на края на улицата се връщат, а мома Кери решила, че иска да опознава широкия свят....т. е. селцето, и дойде с мен чак до долу, напазарувахме, магазинерката ни се порадва и се прибрахме пак на рамо...))

Да, усеща се студът вече, ала само като видя слънчо, ми е толкова мило на душата...
и си замечтавам за Пролетта...
Благодаря ти :)
цитирай
5. krassko - Harry Styles - Sign of the Times
22.11.2017 21:41
Докато разглеждах снимките слушах този клип.
Музиката чудесно подхожда на снимките ти,
а ако и ти мижеше да летиш вмисто да търчиш ...:)
цитирай
6. vesever - Симпатичен младеж, не бях го чувала ...
22.11.2017 22:27
Симпатичен младеж, не бях го чувала и виждала...и как лети ))
Ами, аз много искам да летя, откак се помня.
Преди време летях с парапланер, от една отвесна скала се пуснах и беше невероятно.
Искам пак да летя, ала трябва време за още обучение - тогава ме обучаваха 2-3 месеца...
цитирай
7. zax - Ти гледай да се претрепеш че да четем ...
23.11.2017 00:17
Ти гледай да се претрепеш че да четем само ония гламавите. Сядай си на мекото самочувствие и го раздавай по полечка.
;))
цитирай
8. vesever - :))) Закси, разсмя ме много :))Но ...
23.11.2017 00:27
:))) Закси, разсмя ме много :))
Но не, аз съм изключително издръжлива на всякакви условия, няма опасност нито за физическото ми, нито за емоционалното ми благосъстояние :)
Сядам си, сядам си, че чак ще се схване мекото ми самочувствие, още часове имам да седя, трябва да се вържа за фотьойла ))
Едни колеги днес се объркали, искаха един текст на български, а сетне се оказа, че трябвало да е на немски, и сега е весело при мен, нощно кълване, но поне с приятна музика е супер!
цитирай
9. zax - https://youtu.be/7uMGH3kHhzM
23.11.2017 00:40
Може и да я преведеш. ;)
цитирай
10. vesever - Винаги ги намираш много интересни ...
23.11.2017 01:11
Винаги ги намираш много интересни :)
Ако не бъгна, ще я преведа ;))
цитирай
11. donchevav - Слънчево и почти зелено - истинска ...
23.11.2017 18:58
Слънчево и почти зелено - истинска предпролет:))) И аз днес си позволих за пръв път от много време да изляза - и дори да отида на пазар. Минах покрай едно щъркелово гнездо - и се сетих за тебе - как ти писах, че остават само 4 месеца до идването на щъркелите. Е, вече са само три:))))
Чудесни снимки - пренесоха ме в любимото Търново. А за мома Кери нямам думи - много е любвеобилна! Поздрави, Веси!
цитирай
12. vesever - Вени, благодаря ти :) И аз поня...
23.11.2017 19:31
Вени, благодаря ти :)
И аз понякога със седмици не излизам, толкова много занимания имам вкъщи, а в хубавото време стават още повече ))
Да...3 месеца ще минат бързо.
При последното ми ходене до реката видях чапла да излита, ала не бях достатъчно бърза да я снимам.
Имаме си и една приятна щъркелова двойка, през лятото често ги виждам да се разхождат по брега..явно им е много романтично :)
Мома Кери е опасен образ, все ми е в ръцете, а днес ми отмъкна обяда ))
Слънчево да ти е, Вени!
цитирай
13. kasnaprolet9999 - НЕ, не съм се объркала, пуснах ви ...
24.11.2017 16:54
НЕ, не съм се объркала, пуснах ви малко гювеч, нали сте мои хора.Поздрави на теб и двоите домашни любимци.
цитирай
14. vesever - Ха така, това да се чува! Много ме ...
24.11.2017 19:16
Ха така, това да се чува!
Много ме усмихна, благодаря ти, Пролет :)
Живи и здрави да сме всички, и хора и животни и птички!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044385
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол