Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2018 09:40 - Жената споделена в тишина...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1992 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 21.03.2018 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Жената споделена в тишина…                             
                                
                                 на Ж.

Ще бъда топла, много топла в необята ти,
от мойта нежност кости ще болят,
безмълвна ще потъна във сърцето ти,
минутите за нас ще се стопят.

Ще бъдем аз и ти – два звездни атома,
притихнали в безкрайното небе,
ти огън ще си, аз пък просто вятърна -
една звезда във твоите ръце. 

Ще бъде вечност, пламенна обичаност
за двете ни копнеещи души
и дни изпълнени единствено със истинност,
в безвремие преплетени следи. 

Защото само с тебе съм завършена  -
разказан водопад от светлина,
триъгълна и цветно непрекършена -
жената споделена в тишина. 

Ще бъда път, и птица, и посока,
компас невидим, пламък и море,
и вярата във тебе светлоока
че двама ли сме – всичко е добре. 

20.03.2018г.
Елица

image

                 

                     Честит световен Ден на поезията на всички приятели творци!

          Бъдете здрави и нека вдъхновението бъде ваш вечен светъл спътник! 

                                                                                                      Ели

  





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Прекрасно посвещение на любимия ...
21.03.2018 10:54
Прекрасно посвещение на любимия човек!
Пожелавам ти нестихващо вдъхновение в любящото ти сърце, скъпа Еличка!
С обич си те прегръщам!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. erato7
21.03.2018 11:02
erato7 написа:
Прекрасно посвещение на любимия човек!
Пожелавам ти нестихващо вдъхновение в любящото ти сърце, скъпа Еличка!
С обич си те прегръщам!


Благодаря ти, Ерато!<3
Обичам да му пиша стихчета на Георги. Думите сами се редят.
Някой ден като издам книга ще има три раздела:
Първа част - За невъзможната любов
Втора част - За споделената живяна любов
Трета част - За радостта, че ме има
Честит празник днес! Бъди все така трепетна
и обгръщаща ни с нежност в твоите красиви стихове!
Прегръщам те топличко и с обич,

Ели
цитирай
3. troia - Честит празник, Ели!
21.03.2018 12:56
Да си все така щастлива и да пишеш красиви и нежни стихове!

https://www.youtube/watch?v=05qWUUXhY8E&list=RD05qWUUXhY8E#t=32
цитирай
4. cinderellathespy - 3. troia
21.03.2018 13:57
troia написа:
Честит празник, Ели!
Да си все така щастлива и да пишеш красиви и нежни стихове!

https://www/watch?v=05qWUUXhY8E&list=RD05qWUUXhY8E#t=32


Кати,
сърдечно ти благодаря!
Както съм казвала и друг път - думите са мощно оръжие!:))
Жалко, че не можах да отворя клипчето от линка,
който си ми изпратила. Под клиповете в ю тюб има един
бутон Споделяне. Кликва се на бутона и се копира
краткия линк, който се показва. Ако прочетеш коментара ми,
пробвай да ми изпратиш клипчето чрез краткия линк
за споделяне!
Усмихнат следобед в средата на седмицата!:))
Прегръдки,

Ели
цитирай
5. totti - Твоите стихове са едни от най-не...
21.03.2018 14:47
Твоите стихове са едни от най-нежните в блога. Още от преди години. Имаше и други, но за съжаление тях ги няма. А така ми липсват. Поздравления за хубавото стихотворение, Ели!
цитирай
6. cinderellathespy - 5. totti
21.03.2018 15:16
totti написа:
Твоите стихове са едни от най-нежните в блога. Още от преди години. Имаше и други, но за съжаление тях ги няма. А така ми липсват. Поздравления за хубавото стихотворение, Ели!


Благодаря ти искрено, Тоти!:)
Останах в блог-а вече 10та година, а се регистрирах на шега.
Може би в края на годината ще си отида за постоянно.
Стихчетата тук ще останат просто хубав спомен от извървян път.
Все още съм тук заради приятелите, които наминават
и си казваме по някоя добра и позитивна дума,
а и защото продължавам да се самоизучавам -
анализирам си праговете на търпимост, уча се на смирение,
уча се да приемам хората без подобрители, просто защото Са,
и имам потребност да продължавам да давам любов на тези,
които се докосват до моята душа и правят така, че да останат част от нея.
Но вероятно от догодина ще си остана само във Вятърното
и фейсбук. На тези две места се чувствам най-комфортно!
А ти пиши и постирай. Споделяй интересности!
Не изчезвай за 8 години... Много време е...
Пожелавам ти светлина и споделеност в дните! :)

Ели
___________________________________________
Ето една песничка, която обичам и преди малко
ми звуча в тонколоните:
Michael Buble - Lost
https://youtu/0QRgAL7Jw3k
цитирай
7. emocionalnost - Честит празник Ели!!! Прекрасно ...
21.03.2018 18:38
Честит празник Ели!!!
Прекрасно е!!!
цитирай
8. cinderellathespy - 7. emocionalnost
22.03.2018 09:12
emocionalnost написа:
Честит празник Ели!!!
Прекрасно е!!!


Благодаря ти, Мариелка!:))
Честит празник и на теб, малко на патеричка!
Продължавай да ни радваш с хубавите ти стихове!
И бъди здрава! Това май е най-важно!
Усмихнат ден,

Ели
цитирай
9. lexparsy - Прекрасен стих за този празник
25.03.2018 06:50
АЗ откровено не знаех за празника, но приветствам всички и поети и почитатели и тези вдъхновени да споделят чрез вълшебното посредничество на думите със сърцето.
И с благодарност към поети като тебе, които ни учат колко е просто и истествено и красиво :-)
цитирай
10. cinderellathespy - 9. lexparsy
27.03.2018 16:16
lexparsy написа:
АЗ откровено не знаех за празника, но приветствам всички и поети и почитатели и тези вдъхновени да споделят чрез вълшебното посредничество на думите със сърцето.
И с благодарност към поети като тебе, които ни учат колко е просто и истествено и красиво :-)


Алекс,
благодаря ти сърдечно! И в реалността и в интернет
аз обичам простичките неща! Радват ме дърветата, птиците,
течащата вода, която докосва пръстите ми, вятъра по лицето ми,
дългия път по който шофирам ежедневно, усмихнатите лица на децата ми!
Всичко това ме зарежда положително и ме кара да усещам съществуването
пълноценно! Дай Боже да се радваме дълги години на красотата на думите!
Хубав следобед! :))

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719238
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031