Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2018 20:13 - Сексът и селото 4: Почна Световното, мрън...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6261 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 17.06.2018 20:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Почна световното.
И добре, че е Санчо. Че ако чакам на Ракетата - целувки и гушки само в полувремето. Един месец! Ужас! Иде ми да го целувам и едновременно с това да го набия! (Нормално ли е?)
А кой е Санчо ли?
Санчо е галено от Писанчо. И е ТОЙ, мъж, котарак. Най-милият собственик, мърморко и неустоим красавец, който редовно ме глези с мъркане, целувки и гушкане. Дар ми е. От Ракетата… и Мара. Или поне тя не отрича.
Та, добре, че е Санчо.
Инак:
„И те обичкам , Къшенце. Да си знаеш. И това, че ще има мачове не означава, че няма да си говорим и да се гушкаме.“
На теория е така. Не споря. На практика е следното:
Аз: Обичкаш ли ме?
Той: Да.
Аз: Ама колко?
Той: Колкото искаш.
Аз: А може ли легнем след първото полувреме?
Той: Разбира се!
Аз: А може ли да обърнем на сериала?
Той: Мммм, добрееее.
Аз: А може ли да изляза с Пешо от бакалията на по чаша вино и да забравя да се върна?
Той: Може, разбира се, за сладкото ми момиче всичко може.
И ме целува.
Страааашно си говорим!
И не ми се възмущавайте – да, имам си приятелки. Ама ако мъжът ви е бил три седмици командировка нейде си, и се върне и вместо вас загледа в омая телевизора, ще дойдете на мойта.
И не, не сме се оженили. Ни пък аз давам зор за това. За Бога! Мара каза, че не ни е дошло още времето. За което съм й благодарна. Това със сватбите не е моето. Ама изобщо. За разлика от Ракетата.
Гледахме сватбата на принца и Меган и Ракетата ме гушва и ми казва:
- А сега си представи нашата сватба..
- Ъъъъ…. а?
- Нали видя шаферите, гостите, целувкааатааа….
- Ами…. Аз гледах, че принцът е пооплешивял…
- Ох!...
И с това „ОХ!“ плюс измъчена физиономия и измърморване „Голяма мъка ще е!“ приключва.
Ама аз не мога така. Само с „Ох!“ и мърморене.
Гушкам си Санчо, целувам го, спим си заедно.
И през пет-десет минути чувам:
„Обичкам те , Къшенце сладко, мое любимо Къшенце… Баси и смотания отбор! Тъпанари!...“
Чудя се дали пък наистина да не ида на чаша вино с Пешо…
„Гол! Гооооллл!“ – крещи Ракетата.
Ама той и оня, Пешо, и той същият…
Добре, че е Санчо!...
Не, че има надежда, ама все пак да питам - има ли мъже, дет не ги е еня за футбола, м?
 



Гласувай:
10



1. stela50 - Здравей, Мартито !
17.06.2018 20:27
Радвам се на завръщането ти...
Историите продължават, при това с много актуална тема
и вълнуващи преживявания... и добро настроение, естествено.
Чудесно ново начало !
цитирай
2. predatorkapredatorka - :)))))
17.06.2018 20:42
Марти сладурка липсваше на..блога...
като глътка свеж въздух..и халба бира
Гушка и винаги ме радваш мила
цитирай
3. karambol5 - Айде сега. . . Ми от какво да се инт...
17.06.2018 20:44
Айде сега ...
Ми от какво да се интересува Ракетата ? От макраме и плетки ли ?
цитирай
4. martito - stela50,
17.06.2018 20:49
Здравей, момиче! :)
Радвам се да те видя и аз :)
Благодаря!
С това Световно бая свободно време се очертава ;)
цитирай
5. martito - predatorka,
17.06.2018 20:52
Ох,... толкова е хубаво да срещнеш стари приятели! Благодаря :)
Гушка и от мен, сладурче :)
цитирай
6. martito - karambol5,
17.06.2018 20:55
Ох, ох, ох! Нещо не си разбраааал :)))))))))
И пропускаш нещо важно - жената винаги е права :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. trakietsadobri - АлеХоп - футбол на Световно. Чудо голямо - не три дни, а цял месец и три дни всички ще го дъвчат и предъвкват?!
18.06.2018 15:23
Надя, пожелавам ти през настъпващите "световни футболни дни" да развиеш ново-започнатото, с написването и публикуването на още много-много живи истории, за да може и Санчо да се порадва на лятото, а не все да те бави от футболни драми и страсти.
цитирай
8. solharmony - Охоо,
18.06.2018 22:02
ти се завърна! :) Пиперливи коментари ще пускаш ли? :)
цитирай
9. martito - trakietsadobri,
18.06.2018 22:42
Ха дано! :))) Пък да видим :)
цитирай
10. martito - solharmony,
18.06.2018 22:44
Охооо, здравей :)
Колко пиперливи ги искаш коментарите? ;)
цитирай
11. solharmony - Нее,
18.06.2018 22:59
ако моите са пиперливи, да не ги триеш :)
цитирай
12. martito - solharmony,
20.06.2018 22:10
Пробвай и ще разберем :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844380
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662