Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 19:51 - За края или продължението на света
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1232 Коментари: 1 Гласове:
0



   Миналата седмица се появи новината, че учените открили нов, друг, оригинален Календар на маите, според който края на света няма да настъпи през 2012 година както беше оповестено преди около 2 години, т.е. засега, краят на света се отлага, може би до следващото откритие на друг по-нов и по-оригинален Календар... Добре. Но, сигурни ли са този път? Бяха ли сигурни преди 2 години? Защо новината за края на света се появи в разгара на Световната икономическа криза? Кому е нужна тази паника? Да бързат да живеят хората или да се подготвят да не живеят? Днес, пък, да се успокоят, че в края на 2012 година няма да има край на света? Кой чак толкова се вълнува от и за края на света? Не е ли по-нормално да мислим, как по-добре да осмислим живота?... И т.н.
   Може би, като много други хора и аз си задавах въпроса: Възможно ли е наистина през 2012 година да настъпи края на света? Твърде нелогично! Но, новината създаваше паника и страх, обърканост и други противоречиви чувства и мисли у хората... Прочетох оттук-оттам нещо относно животът на маите, Календара на маите, предсказания и други. От любопитство и от съмнение, от възмущение... Не! Разумът ми не го побираше!... И, ето, най-интересния и най-любопитния момент - един сън миналата 2011 година:
" Годината е 2014-а. 2012-а е минала, даже са минали 2 години от "предсказанието" за края на света през 2012-а. ... Аз съм на 49 години, точно на толкова, колкото трябва да съм през 2014 година, защото съм набор 1965 година... Жива съм!... Значи, предсказанието за края на света не е разтълкувано правилно..." - Звучи като фантастика, нали? ...
   Как ви се струва? - Сбъдване на желание /Фройд - Тълкуване на сънищата/ или пророческо съновидение? ... Как бихте възприели този сън преди година, когато беше актуална новината за края на света и как го възприемате сега след поредното откритие?
Ще допълня само още нещо: Според мен, не е нужно да се всява паника всред хората с подобни новини за края на света. Защото, каквото трябва, то ще стане! Нека хората да не се обременяват с подобни мисли! Природата си знае работата! животът продължава!



Гласувай:
0



1. raders - Цялата тази тупурдия беше да се и...
14.05.2012 20:16
Цялата тази тупурдия беше да се избъзикат шапшалите. Журналистите си измислят събития, за да си пласират боклука и шапшалите се връзват. Това е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956373
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930