Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2013 23:38 - Жал ми е! ... За ... България...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 698 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жал ми е за всички! - за всички, които са имали и имат мечти.
Жал ми е за победените и за по-победените!
Жал ми е за победителите, за псевдопобедителите!
Жал ми е за продажниците!
Жал ми е! - защото няма посока!
Жал ми е, че пак чувам в ефира някой да занимава хората, с тоалетната хартия. Не слагам кавички, щото ... някои не излязоха от 00 /двете нули/ и продължават да късат тоалетна хартия... Няма простотия! Има голяма простотия! Това е различно от простотия.
Ще дам пример: Имах фирма - ЕТ. Долу-горе знам колко трябва да се труди ЕТ-то.
Отидох да работя за ЕТ на друг... Колегите ми, дето никога не са били ЕТ, нито друго там по Търговския закон, все се правеха /мислеха си/, че могат повече... И, тук идва ... Бочаров, чрез мен: Да, ама не!...  Значи, роптаеха срещу осигуровки, ДОД, и т.н. Нищо не им беше ясно, а скачаха срещу шефовете...
Нещо подобно се случва в страната... Много хора не са информирани, не са наясно ... Но, скачат...Скачането е хубаво, като фитнес, примерно... Но, ако отпед има пропаст???
С този пост искам да ПОМОЛЯ всички да се замислят и да помислят...
И, ето пак в ефира чувам /телевизора работи/ и някаква тема или споменаване на гейове... Ще припомня един шарж, така да го кажа, от недалечното минало: This it"s Bulgarian TUPAN (точно тоя е български тъпан/тъпанар - такаси го превеждам, така ми звучи)
...
Искам да споделя, че днес се сетих за Димитров, за пожара в Лайпциг, 1933година... Да, спомних си стихотворението, за жалост не помня автора... Та, опитах се да си припомня историята - кой помогна на обвинения за пожара Димитров? - Партията ли... Интернационала ли?... Или немците, самите те, са били твърде демократични и Темида, самата ТЯ, правосъдната, непристрастната, е осъдила, че Димитров не е палич пожар!
...
Две неща още:
1. Като кажат, че сестра ти е К*РВА, върви доказвай, че нямаш сестра!
2. Разделяй и владей!
... Отнесете тези 1 и 2 към случващото се и си направете изводите!
Пожелавам на всички да са здрави за да имат време да ... живеят! И, да видят!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 950103
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930