Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2013 23:59 - Намерете Се... дедКолъо... Любовта ще победи!...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 749 Коментари: 0 Гласове:
0



На всеки посланик връчват орден "Стара планина"! - не и на този, френски посланик, който си отива след /има-няма/ седмица...
- Аз обичам французите... и не само тях... /Да, в Новините казаха, че не само френския, но и немския.../
- Има и друг въпрос - Защо пък трябва да им даваме на всички-те ордени? - да им надигнем...
- Ние сме НАРОД, ... имаме си Нъойски договор, Берлински договор - на нас все ни е в...
- Има личности от Европа-та, които ... са станали имена на улици: Леге, Алабин, Каниц, Буе, ...
- Франция, мисля си, че е толерантна и ... ИСТИННА... Така ми се иска!
...
На /голяма/ патерица, поздравявам френския посланик и френския народ - за техния Национален празник! - Бастилията долу, Марсилезата - горе!
-

В... 5-ти клас, вече учих руски... В по-големите класове, учиха немски... Реших да /го/ уча по-рано... Не /ми/ се получи - звучеше ми... не ми звучеше... на мен...  Завъртяха се нищата,, ... Немския падна, аз учих френски - това е /така пожелала Съдбата/ - с този мой френски...
- Който усеща френски... той ... не е гений... но... би могъл, ако не е кучка...
...
Поздравявам ВСИЧКИ ВИ, ТУК / наясно сте как да си го намерите парчето/  -  
URIAH HEEP - Sympathy! -
...
Специални поздрави на   дядоКолъо! -



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956022
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930