Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2014 17:41 - Как и къде се е родил Йети?...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 851 Коментари: 0 Гласове:
3



Прочетох един постинг, където се казва, че ... са открили ДНК-то на Йети и майката е ЖЕНА, а бащата (вероятно) човекоподобно...
Йети има много имена - Снежния човек, Бигфут, Мечи човек в Родопите и т.н.

Ето и ЛЕГЕНДАТА от Родопите, като доказателство на това откритие:

До едно село в Родопите имало една пещера, в която живеело някакво космато същество. Хората смятали, че е огромно и прилича на Мечка/Мечок, тъй като от пещерата се чувал такъв силен рев, приличал на мечешки. Съществото искало да яде моми (момичета) ...  
Една мома от селото, много любопитна, сама тръгнала към пещерата да види със собствени очи този страшен звяр. А, хората и те от любопитство, я последвали...
Чакали пред пещерата да се появи Косматото страховито същество, но то не се появявало. Само, отвътре се чувал гръмогласният рев... И, желанието за ядене...
Момата не се стърпяла и влезнала в пещерата...
Хората отвън се ослушвали да чуят какво се случва...
В един момент от пещерата се чули викове, стонове - бил гласът на момичето:
- Яж ме, Мечко, яж! Колкото повече ме ядеж, по-хубаво ми става... Яж ме, Мечко...
...
Нататък, скъпи читатели, сами можете да се досетите какво е станало...
Момата останала в пещерата... и, когато някой минел оттам, все чувал "Яж ме, Мечко... "
...
Което е доказателство за това, че майката на Йети е ЖЕНА!
Ако не е Жена, то е просто женска.
...

Благодаря за вниманието!
Бъдете живи и здрави!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955090
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930