Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2016 21:12 - Защо, защо, защо ...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 2599 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вилица на шията
Прът в краката 
Камък о главата 
И, (те) така сме ние

Колкото (и) да искаш 
нещо да измислиш 
Няма да (го) измислиш, 
щом някой не иска 

И, пак, по адета 
с ръце в джобовете, 
дните ще дремем - 
и заплата ще вземем 

Па макар и инак, 
делник да не мине, 
без да се обади 
чувството що гради 

Ала, пак, до шията,
в краката, о главата, 
препънки ни стигат 
Такава е хавата! 

...
27.03.2000




Гласувай:
9



1. krumbelosvet - Добро утро, ранобудна Сибила!
20.01.2016 08:04
Честита Нова Година !!!
Днес хавата е здрава - хубав снежен студ. А Вашите думи винаги имат подтекст. Ще ми се, май, защото ми изпророкувахте, че ще пребъда. Ще ми се. Ако успея да реша невъзможната задача, с която се занимавам от десетилетия, ще Ви поканя на празненството. Да компенсирам пропуска на Александър Македонски, който очевидно не е можал да покани пророчицата, която изнудил да му каже "Непобедим си, сине".
Вие внасята свежест и човещина в блог.бг, а "Където са двама в Мое име, там съм и аз между тях". Кой го беше казал?
цитирай
2. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
20.01.2016 21:06
Каквото съм казала, съм казала!
Думите ми имат подтекст! - правилно, така е. Защото, ще ми се на мен, хората да са умни и разумни като слушат, като четат, като разбират. Ще кажа, тук, че камъните (обикновени или скъпоценни), за които се говори в Писанията, имат друг смисъл - който желае, да се размисли.
Понякога за решението на задачата е нужно съвсем малко, което може да е наоколо...
За кого пророчицата беше казала: "Ако отидеш на война една велика империя ще загине!"
Благодаря Ви за добрите думи! - ще ми се в блога хората да бъдат приятели, да съберат чергата, а не да я доразкъсват. Защото, Животът е кратък!

"Където са двама в Мое име, там съм и аз между тях" - Кой го е казал, ме питате? - Вероятно БОГ, който е Любов! Кришна, който е ВБЛ (Върховна Божествена Личност), ... много държа да спомена и ЗЕВС - ВОБ (Върховния Олимпийски Бог)... Всегда и Винаги БОГ! - БОГ, който е навсякъде!
Поздрави!
цитирай
3. krumbelosvet - Благодаря,
20.01.2016 22:01
Същият, Исус, е говорил и за "Княза на тоя свят", който, по всичко личи, управлява в момента. Не е лесно под това управление да търсиш разум, добро и любов, но не е и безнадеждно. Желая Ви успех!
А моята задача е описана кратко в последния ми постинг. Кратко, но не съвсем - 8 минути четене, горе-долу. По-кратко ще е още по-неясно.
цитирай
4. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
20.01.2016 23:59
... Прескочих, прочетох, ... хрумна ми нещо, ще помисля, ще...
А, за сина Божий, когото християните, кръстианите, наричат хем Исус, хем ИИсус - кога ще се разберат да го наричат с едно име? ... Кое ще е името му?
...
До скоро!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 949936
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930