Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2016 22:00 - ... и за Паулу Коелю... Сън... И, за Бай Ган...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 943 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Паулу Коелю (на португалскиPaulo Coelho) е известен бразилски писател. (копи от Уикипедия)
... 
Сънувах снощи, че в един бар съм с няколко момичета и някой каза, че ПаулО Коелю, и той тук, и също имал рожден ден... И, понеже съм си вироглава, и си правя каквото си правя, решавам да отида да го поздравя... Отивам към (до) него, ... заставам пред него, а той, скромен та скромен... 
Все пак, отишла съм да го поздравя и казвам: "Congratulations for Happy Birth Day to you!" - изпях го, навързах няколкодумичкии, които знам, а за граматиката, не бях сигурна, но какво от това, ... и се ръкувахме, след като той се ръкува с едно друго момиче, което го придружаваше и развеждаше, вероятно... Абе, много скромен и срамежлив, беше ПаулО  КоелЬО...
А, после, приятелките ми, ми казаха: "Ама ти много добре говориш (знаеш) английски(я), а се правиш, че не го знаеш... 

Защо сънувах П.К., на когото Уикипедия, или хора, четат името му: 
Паулу Коелю (на португалскиPaulo Coelho) е известен бразилски писател.

Къде го видяха второто "У"?...  Ами "Ю-то"? 
Бай Ганьо ли е или Бай Ганю? 
............
Живи и здрави! 
Поздрави!





Гласувай:
9



1. barin - За Паулу Коельо
05.02.2016 07:10
Харесвам този португалски писател. Чел съм 4-5 негови книги. Благодаря ти, Indiram за споделеното за него. Поздрави, здраве и успехи.
цитирай
2. indiram - Здравей, Барин!
05.02.2016 16:00
Благодаря ти!
И, аз съм прочела 4-5 книги на П.К. - хубаво разказва, потрудил се е да проучи древните приказки и да ги разкаже по по-разбираем начин на днешните поколения...
...
Запознах се със статията ти за облеклото на древните българи.
Благодаря ти!
Поздрави! - на теб и на цялото ти семейство.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956062
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930