Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2016 22:29 - Посвещение - Партизани!!!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 950 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако на някой (идиот)му хрумне, все пак, да сменя химна на България - предлагам 
Петър Чернев, а не Черен Петър...А, Хитър Петър, го знаете... 

# Петър Чернев - Посвещение ( Партизани )
Свободата се роди!  - Е финалният аккорд... 



А, Битълз-ите, ли - кой днес ги бръсне...  



Кой с каквото може да помага! 
Живи и здрави! 
Поздрави1




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - :-)))
11.02.2016 22:48
Благодаря ви! Благадарю Вас! - за ... Хей, Балкан ти роден наш1
Хей Балкан ти роден наш - който и да ми го е изпратил Е приятел!

Щото, Хей, поле широко, ...
...
Добре... Добре дошли! - които сте ми дошли - да сте ми живи, здрави и корави!
Аз съм една роза, която ще доразказвам... за всички нас... :-)))
...
ПоЕтому, давайте, пеем заедно... Ах, как ме кефи руския акцент, ама той е като под приритъе, все едно, че го пее някой от арабските страни - от Либия, Мароко,
...
Шегувам се, но ... защо се случва каквото се случва... И, отново се повтаря песента, Хей поле широко, която ми бърка в кръвта...

ЗАЕДНО! Хей Балкан ти роден наШ!

Добре! Искам Виолетово-синьо-зелена-жълто-оранжево-червена-верна карточка!

Живи и здрави!
Поздрави!
ПС: Враги нет!
цитирай
2. indiram - ...
11.02.2016 23:13
Партизани е подобно на ходили на парти... Е, имали са и други страсти...
Ако отричаме партизани, да се отречем и да не ходим на парти, соарета, вечеринки, ... че и купони (курво-лета)...
Партизани е песен за Космоса! ... Ей, до Делю хайдутин е мястото, струва ми се!
...
Какво е Свобода? - Питам и Отговор Искам! - а не като в онзи смешен виц - питам и отговор не искам.
...
Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955685
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930