Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2016 22:43 - Че душата ми е ПАТРИОТична...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... готова съм да посрещна всеки спор, отпор, мнение, доказателсво... За  алибито, ще споря (спорим), щото ... да нема да, :-))) 
И, какво? - искам да знам откъде съм, щото се родих и живях във време, дето... 
... 
Жертвите са по-малко... Но, Душата на човека е Интеграл от или без безкрайност - не знам или не знам, че знам...  Ще ми дойдат на помощ приятелите от ВМЕИ"Ленин" (днес ТУ) - София (Пустата София - някои я наричат)
Когато влезнах в Блога (сиреч, регистрирах се, надлежно) исках да пиша за което съм опоменала в заглавието ми  -Светлина и Вибрации - ама (написах, изтрих), сметнах и пресметнах, че Е още рано... И, затова, пиша к(ак)вото ми падне... И, коментирам - както и когато ми падне... Разбира се, давам по някой друг лъч...
... 
Патриот е, душа дава, 
но не своята душа, 
а душата на народа... 
- са стихове и думи на Човек, на Човека, ... и след века... 

... 
Имате право да не сте ме разбрали (правилно)! И, Правилно!...
"Щете ме съдете, щете ме корете - 
Аз съм Райна ПопГьоргиева ...  "
...
Правих знаме за един спектакъл  селски (преди 15 години) - да се знае, че и по селата почитат Левски и Райна Княгиня! ... И, санСтефанския мирен договор...
... 
Дето са 300, при тях са и 400... И, стават 700... (хрумка)... 

Живи и здрави! 
Поздрави!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955019
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930