Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2016 00:10 - Музика!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 09.03.2016 00:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обикновено, когато слушам музика - музикални произведения,  първо слушам и чувам само музиката, езикът - няма значение.  Тъй харесвам песни на всички известни и неизвести езици и народи.... 
Спомням си, когато един приятел грък (от студетските години), от Атина -по-скоро от Пирея - пристанището на Атина, Пирея на 50 километра от Атина  (днес мога да кажа, че от селото на Даларас, пък се оказа, днес, че много от песните са на Даларас) - ми даде цяло куфарче с аудио касети (записи музика гръцка) да си избера... А, след като си избрах, той ми каза... Ти, Сигурно, знаеш гръцки... Иначе, как ще избереш най-хубавите песни.. Как съм ги избрала? -  по някаква магия ли, що ли?...
Да, ама...не знаех гръцки (освен буквите, използвани в математиката...  И, започнах да го уча тоя пусти гръцки.. Заради Музиката, най-напред,...
Част от песните ми преведе - по моя молба, написа ми текстовете на гръцки,  и ми обясни транскрипциите...и полека-лека започнах да уча гръцки... Случайно (ли)!

Разбира се, че е Хубаво! - защото, случайностите подготвят човека за следващите (му) случки... 
много се разприказвах! 

Песента е голямо и силно Оръжие - Кой ще намери "героя/героинята" (метафората) за песента в митовете и легендите?! 

Мислех, да пусна един-два клипа (гръцки), което може да се случи по-късно, 
Каквото дойде в Лудата ми глава! -
А, Здравко Чолич пееше за Луда глава - "Главо луда" и за други неща... и за Кристина, Кристина... Добрава ноч, приятели!... 

Живи и здрави! 
Поздрави!




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 948290
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930