Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2016 02:04 - Извънредно!!!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 2068 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 10.03.2016 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Има едно нещо, като явление, което ме смущава и някак си не го разбирам... 
Някой, защото как да му дам друго име, се изказва и казва: Българина така, па така.... Сякаш, говорещият не е Българин....  
Дали се изразих правилно, че много маймуни взеха да се правят на чужди, ...
Е, пак маймуни, че да критикуват (?!) своите, и забравят, по неволя ли, че и те са в цирка клоуни или кукли на конци,... Колко е славата на Парите, които вземат - Халал да са им - Сигурно много труд хвърлят, за да изкарат тия пари - и те, и техните господари... 
Свободни роби, а не Свободни, а не роби... 

Малко отклонение - Един Някой ми разказваше за някаква книга, в която --- освободили робите и те не знаели какво да правят със свободата си; преди ходели боси, а сега с обувки - некомфортно им било; ... и, поискали, пак, да са роби, щото не знаели какво да правят със свободата си....

Как Българин ще каже, Българите са такива или онакива...
Само чужденец може тъй да говори... Някой варварин...
Следва, или, Следователно, говорещите тия думи, са чужденци!!!  
И, колко им дреме? - НА кое, какво, какъв, каква, че и защо да им дреме... 

Ще спестя точка/кръгче червено с числото 18 (за справка - Шоуто на Слави - защо е тази точка) 
Иначе, много ми се прескача в съседната махала, дето много псуват... 
Аз съм я нарекла Квартал Емосионал Ебасоник - на латински, френски, английси... оп-па, Йа су паликари, гръцки, малко виетнамски....  

От Китай, който е и Кина, освен Чайна, до Галина Бланка, Земята на Галите, егалите, колко (му) Е? 



Живи и здрави! 
Поздрави!






Гласувай:
10



1. getmans1 - „Как Българин ще каже, Българите са ...
10.03.2016 02:25
„Как Българин ще каже, Българите са такива или онакива...“

Бас хващам, че не си го чела при мене!

Друго то е .... майната му, когато вървиш напред не гледай назад, но и не забравяй миналото.
Краката вървят след очите! /току що го измислих/ :)))
цитирай
2. indiram - Здравей, Гетманс1!
10.03.2016 20:57
Благодаря ти!
По Телевизиите, често някой коментира: - Българите така... Българинът така... Българката ... и тя...
И, нито веднъж не ми се случи да чуя говорещият да каже, примерно:
- Ние българите сме...
- Има някои между нас българите, които така па така...

И, снощи пак някой каза тъй: - Българинът... Българите...
На мен ми звучи като чужденец такъв анализатор.
Имаме си поговорка, че "Във всяко стадо има мърша!" - Е, по Телевизиите ли ходят тия... които говорят за роднините като чужди?

В блога, май, не съм попадала още на подобни изкази. Следователно, не съм го чела при теб - басът отпада, :-)))

"Краката вървят след очите!" - Гетманс1 - Случайните измислици, хрумки, са много ценни! - Поздравявам те! Хубаво звучи! И, стегнато, стройно, синтезирано! Има Силата на поговорка!

По отношение на другото, думите след "майната му", сещам се за едно послание:
"Бъдещето принадлежи на тези, които не забравят миналото си!" - Иля Еренбуг, ако паметта не ми изневерява.

Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
3. mt46 - Ние,
10.03.2016 23:31
българите, сме уникални - и в хубавото, и в лошото...
Поздрави!...
цитирай
4. indiram - Здравей, МТ46!
11.03.2016 21:50
Съвършено правилно! (Точно) - Съгласна съм с това, което казваш.
Дори, мислех да пиша нещо по този въпрос - че сме талантливи творчески натури, ама и за добро и за недобро (зло).
Май в това Е Същината на УниКалността - че е двулична (най-малкото, щото е и многолична) - и върши всякакви неща...
За пример, към днешно време - компютъра - Дали е знаел Джон Атанасов, до де ще стигне неговото изобретение, което ... , че хем добре, че имаме компютри с всичко положително, хем недобре, че има компютърни вируси, че може човек да... изперка...
Уникални сме! ... Уникуми - отвсякъде и навсякъде сме! - с таланти всякакви...

Благодаря ти за визитата!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 943640
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031