Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2016 20:05 - ИЩАР! Богиня!...Музика!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1841 Коментари: 7 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ===============


==================


=============================



Живи и здрави! 
Поздрави!





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - ...
14.03.2016 20:48
Я кажи ми, ОблачЕ, лЕ, Бяло - - чудесно и перфектно става и за рок-балада...
Повече, аз няма какво да кажа...
Между другото, и Далида, и Жин Мансон, са от същата кръвна група (аз, кавичките ги пропускам)... Е, Живи и здрави! ... На 2 пъти обърках Ж с Г... Поправих, а дали? - Коя съм аз, че да поправям - мене си или вас...
Длън -Дрън - Ще отшуми след три дни..
лапа-цопа, цопа-лапа.....
Детето ще ме гледа изумено, дали не съм извършила престъпление...
Живи и здрави!
Поздрави!
(И, не забравяйте да се окъпете... за Пролет/та)
цитирай
2. katara - сладурке ,пак ме разсмя от сърце
14.03.2016 21:28
изумихме и децата с наште таланти...
а,с това за рок баладата ме...събори..
Ти си !
цитирай
3. indiram - Здравей, Катара!
14.03.2016 21:57
Ка-та-ра, ти, Космическо момиче, и така нататък...
Знаеш ли, навярно знаеш, че... Е така... Дори да не ни харесва...
И, така нататък... и, добре, че има ... и нататък...
И аз се смея,... За какво ли? - защото ми викаш, сладурке... Което в Матемагиката - де да го сложа...
Ше те поздравя с Тина Търнър, а ти ще си изБереш... Става ли? - ...Става!

Жива и здрава! - И любопитно ... \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ако имаш сърце, имаш всичко (въпреки наклонените чертички)
Казах всичко, което Е за казване...
Поздрави!
-
цитирай
4. katara - https://youtu.be/Q82T_-Cu6l0
14.03.2016 22:24
харесва ли ти това. .
за теб е, honey ;))
Tonight- David Bowie & Tina Turner ..
цитирай
5. indiram - :-))) Ей, Катара!
14.03.2016 22:43
Защо така правиш? - ти не разбра ли, че аз с английския съм скарана, и с немския, и с един куп чужди езици...
Приятелко, Ка-та-ра, недей така... Ако аз не мога да светна, светни ти! - Космическа!
...
Изкефи ме онзи Дилов-син, който снощи каза, че ако песента беше на Български, щеше да... И, пак, да, въпреки...
Вече, каквото и да кажа - съм луда!
Поздрави!
цитирай
6. katara - инди, не го правя нарочно...
15.03.2016 07:56
безусловен рефлекс имам,като кучката на Павлов..
ххиихиххи...
а,освен бг.музика, много обичам бълг. хора, и 100 гайди..
айде, дай нещо за душата..
цитирай
7. indiram - Ей, Катара!
15.03.2016 20:38
... Ще се изпълни желанието ти... някой ден...
В Родопа, хората(и хората) са измъчени - танците (хората) почти липсват...
повече е глас (в пустиня ли) и плач (до небесата ли)... и в песента ... и надежда...
Какво искаш да ти пусна?... А, има и Любовни песни... Любовни тегоби...
Поздрави!
ПС: Всички тук са ми хубави хора!
Родопа - ми подчертава коректора като неправилно... А, аз съм от Родопа! -
Има само една Родопа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956370
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930