Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2016 22:34 - Днешните българи е нужно да учат добре руски
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 2815 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... 
А, Рус(с)кие ...  е Булгарские... 

Когато бях ученичка в 5-6-7-ми  имаше в Булгария, Фестивал на руската песен... 
Аз, вероятно и тогава съм си била луда, избрала съм си да пея не по учебник и каквото всички пеят, а на Песняри "Вологда"...  
Харчех пари за книжки , грамофонни плочи, а имаше книжки с едни сини найлонови плочи... И, Кати Ковач... в тях... 

Относно английския език - той е сляп, даже латинският е над него... 

Окото на Лондон! - !!!  - Злооко. 
... 

Живи и здрави!
Поздрави!









Гласувай:
7



1. barin - Българите и език за учене
18.03.2016 22:52
Преди учихме руски,сега наблягаме на английски,но и на немски, защото в Германия по може да се намери работа, отколкото в Англия. Заради курортите и туризма много от по-младите съжаляват, че не са учили руски.Само да не стане така след 20-30 г, да се наложи да учим трудния за българите и европейците въобще китайски. Имам предвид, че китайските стоки заливат света и китайската икономика върви напред. По-възрастните са учили френски, защото е имало мода за"изфренчване'', ако може така да се каже. Френският език е езика на дипломацията. Поздрави, Indiram.Вече написах няколко теми,скоро ще подготвя следващата, както обикновено свързана с България.
цитирай
2. indiram - Здравей, Барин!
18.03.2016 23:08
Задължително, пак, да се учи руски за да се научи и БългарсикиЯ..
За съм да се учат английски, френски, немски и други--- но, с внимание.
Явно, 20-ти век, ще се разглежда от идните поколения като един друг много важен век...
И, няма да има проблеми!

Поздрави!
цитирай
3. indiram - ...И в Планините на България има ...
19.03.2016 00:31
...има много за работа, обаче, парите отиват на вятъра, по вятъра, по екопътеки- ... дано някой ден по тези еко пътеки да ходят осъзнати хора.
И, дано да са разбрали от Где им е Рода...
А, като дойдат по Еко-пътеките в Родопа--- Е, каквото има да ...почувстват!
Ще почувстват, че са хора! - и няма да ги е грижа дали са Българи или с други имена! Ще се почувстват хора на Света, на Космоса, ня Вселената, и на Хаоса!
Внушително!
А, ние, дето днес говорим едно-друго, къде ще сме? - на Небето или в Небитието? - Все тая... Животът си продължава...

Поздрави!
цитирай
4. dinkov - Динков
19.03.2016 02:17
indiram - всеки един средно интелигентен българин трябва да знае руски език. В крайна сметка руския език е осъвременена форма на старобългарския. Дори и сега 60 процента от думите са едни и същи, че проблем принципно няма, все някак ще се разберем. Добре е братята руси да понаучават повече български, че май те по-често идват в България отколкото ние в Русия, а за нас българите, най-вече младите поне един западен език е задължителен.
Поздрав
Ицко
цитирай
5. katara - камъкът си тежи на мястото. но,има хора,които правят ..пътеки, остават следи,маркери..
19.03.2016 07:19
здравей ,индира, не мога да те пропусна...
имаш оригинална,различна мисъл...
много ми харесва старата поговорка на прабългарите..
„Никога не замръквай там ,където си осъмнал..“
по късно, тя се трансформира в...
„ Никога не умирай там ,където си се родил..“
Нека не омаловажаваме Ролята на Булгарите...болките..
тези ,които създават Държави, правят закони..
и,творят Световната История...
поздрави за Поста !
Юлия
цитирай
6. indiram - Здравей, Динков!
19.03.2016 20:21
Динков - Добре! Ще внимавам повече.
Благодаря ти!

Като казваш 60%, спомням си, че някой (който борави с английски и на английски си пише докладите за Турска фирма) ми каза, че 60% от английските думи са френски.
А, за Френския - сигурно 60% (минимум) от думите му (им - на французите) са от друг език...

Според мен, Русские (или Российци), руснаците, добре знаят,...
Думата "Кусать", примерно, Българи не я знаят и не мислят да я свържат с Вкус, Укус, Храна... Щото, вече Ангилийския (старите хора тъй му казват) е на мода...

Е, като изключим... мършите (а, те са малко или немножко), които са като и Българските мърши, и мършите навсякъде.
Разбира се, че ДНЕС (в нашето време, каквото е) Е задължително (не, че е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, а по-скоро ДОБРЕ е да се знае и някой друг език) да се знае/да знаем Западен език... И, Слънцето пътува на Запад - това е метафора и не само.

Поздрави!
цитирай
7. indiram - Здравей, Катара!
19.03.2016 20:31
Ех, ти, космическо момиче!
Ой, тъй, девушка, Катарушка! (като Альонушка)
Камъкът е Голяма работа! - поЕтому (затова) Го има надлъж и нашир у Старите Писания!
Искаш да кажа другата поговорка ли? - Че "Никой не е станал пророк в собствената си страна!" - Ето, Казах Я!

Ако Русия беше на Юг, досега (отдавна) щях да съм отпрашила (отлетяла, даже оттърчала) и да пращам картички, :-)))
Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
8. katara - как ме разбра с две думи.Евалла !
19.03.2016 22:03
имам опит с руския език,девочке неземная...
Спасибо!

цитирай
9. indiram - ... Ей, Катарушка...
19.03.2016 23:41
девчЕнка...
хубаво, че назнайваш русски... почти като мен - и аз съм го позабравила...
Разбирам, поне така си мисля, какво ми казваш..
За което (поЕтому), Большое Спосибо и на тебе!
Ей, че ми падна случай, да кажа, че ЗА КОЕТО не стои добре след Благодаря...

За малко да го кажа на немски (Ферщеен или Верщеен), ама по английски е Ъндъстейнд ми - ужас!-
Най добре е по гръцки - Катальавено!
По Български има повече звук - Разбираш ли, че разбирам...

Поиграх си...
Благодаря ти! Спосибо!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955391
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930