Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2016 21:49 - Към тези, които казват АЛЛАХ АКБАР
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 856 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 23.03.2016 21:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да се върнат... да научат... същинският смисъл на думите... 
Защото, думите са от БОГА, а той е създал човеците... за да се плодят и множат... 
И, всеки да си опича акъла!

  Живи и здрави! 
Поздрави!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - Много правилно...
24.03.2016 13:59
Вярата е далеч от показността, насилието, принуждението... - тя е долбоко интимно нещо, което човек трябва добре да осъзнае. За съжаление много хора днес се ограмотяват единствено от фейсбук и интернет сайтове - като си мислят, че прочитайки две три статии, вече са разбрали изцяло религията и са се превърнали в учени - което е изключително погрешно виждане. Духовното осъзнаване и израстване е дълъг път, който изисква време и дълбоки разсъждения, за да бъде извървян.
Тук няма как да не спомена и хората, които пък постоянно нападат друговерците, отправяйки обидни думи и заклеймявайки всеки вярващ за терорист и изверг. Тяхното знание също се базира на няколко прочетени статии и най-вече на личното им положение, което много често е озвереност срещу всеки от различен етнос, религиозна принадлежност, та дори и материално положение... Но по моему тези проблеми са по-скоро психологически - подсъзнателни, отколкото реални междуличностни. Защото всеки нормален човек може и трябва да води толерантна комуникация с когото и да било, без да му пречи различието на отсрещния човек.
Приятен ден от мен :)
цитирай
2. indiram - Здравей, Икра!
24.03.2016 21:26
За мен е без значение кой каква религия (Вяра-Вероучение) изповядва - за мен е от значение човечността.
Прочетох някои книги, още не съм прочела книгата на или за Исляма - Коран или Куран - ето, още от тук възникват съмненията ми.
Иначе, съм чувала от хора, че в някои аспекти, Корана и Библията, еднакво казват, че има аналози в имената... (кой знае какво е да се чепка вълна)

Което нещо, много ме дразни, е определянето на народни обичаи и ритуали като езически... (Къде, тогава, ще отиде фолклора) ... Що значи това? ... Аз харесвам езическите ритуали!
Дали БогА ще го наричат, с какво име (засега знам, че БогА Аллах има 99 имена) - за мен Бога е А! (А е началото на всяка Азбука - и Словото е началото)
... БогА, или Природата (Езичничка) е дала на човеците да говорят и да се разбират... и да се разберат.

Аллах Акбар (или, Аллах Екбер - друго произношение) - говори, казва, че Човечеството ще го има.
Ала, с ум и разум!

Благодаря ти!
Поздрави!
ПС: И за Любовта, една поговорка казва, че "Любовта не се казва, а се доказва!"

цитирай
3. indiram - ===
24.03.2016 21:55
Може да съм го казвала някъде, ама и боят с камъните Е метаФора (в Писанията), пак за заблуда на обикновените хора (да си навирят ушите и да разберат)... А, те (пак и пък) са казали, знаят, че "От простия човек - да не те е страх, от учените хора да те е страх"...
Като нож с две остриета са учените.
Хала не хала Хала, Гарван не вади око на гарван... Аз съм за МирА!

Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 950144
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930