Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2016 22:09 - Да се нагълтам с информация
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... 
Беше, време оно, в началото на Демокрацията, след стачките и в Студентския град, ... и тъй нататък... По онуй време, май работех по Дипломната ми работа,... 

И, един колега, продаваше вестници, на сергия ... В този ден, по някаква причина/безпричина, се озовах до неговата сергия... с вестници и списания... И, той, отиде за кафе ли, и мене ме остави... на сергията... Дойде една жена, каква жена, млада мацка си беше, и започна да събира (взема) вестници и списания, и по някое време каза "Май, тия ще ми стигнат, да се нагълтам с информация...!" 

Явно, бела е в (по) Чужбина (та) и ... - усещане мое... 

Чудех се, как може да даде толкава пари ... за... каквото купи... 
ще има да се чудя още и още!... 

Поздрави на Мацката, ако се разпознае! 
Хубавка ми се стори, за минутите на пазаруването - все пак, не съм я съзерцавала, а си мислех за това, колко пари дава, за да се нагълта с информяция... 


Поздлави! 
ПС: И, в този ден, май ме ухапа оса, когато аз отидох да си взема кафе! - Още имам белег от ухапването от осата...  (Ръката ми се понаду - стана "двойна" -една приятелка от Смолян ми помогна, обработи ухапването...))



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 950198
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930