Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2016 03:00 - Белот!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1172 Коментари: 2 Гласове:
4



 ... Основно правило - Срещу Пика не се вика! 
(Боите в Белото са - Спатия (Трефа), Каро, Купа, Пика - Пиката е най-силна)

Който не е разбрал, ще разбере в следващия си живот, ако вярва в това. 

Живи и здрави! 
Поздрави! 

И, бедните, да не забравят, че ще го духат. 

Живи и здрави! 
Поздрави!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Ти си по-млада, Инди, та искам да ти ...
02.05.2016 22:22
Ти си по-млада, Инди, та искам да ти разкажа за едно интересно изказване на проф. Брадистилов от времето, когато аз бях студент. Той казваше на студентите по време на лекция следното: " Отидохме в Германия да научим да играем покер, а станахме професори. Вие сте дошли да ставате инженери, а един бридж не можете да научите."
За белот и бриджбелот въобще не се говори.
Заб. По тази, и други причини може да се каже, че наблегнах на контрА и покер. Сегашните пишлигари практикуват някакъв си игрален покер, а един плафонд не могат да научат като хората.
Поздрави.
цитирай
2. indiram - Здравей, Борн!
03.05.2016 00:54
Проф. Брадистилов - на мене не ми е преподавал, но името му се вееше като знаме из студентските разкази за научните светила (и секири), а и студентите коментират Личности...
А, колко съм млада?--- Едно момиче, завършило Гимназия, като каза за някой 40-50 годишен ДЪРТ като баща ми.... да оставим тази тема на ПсиХората

Инженери не приемат за магистратура по Психология
Само че, и обаче, аз вече се отказах от тия новоизлюпени университети... Всъщност, реално съм се отказала още през 1991/1992 - когато на изпити по Търговско право и Фирмено управление... в антрето вече някои знаеха темата... Изкарах изпита, но и се отчаях... и се отказах да завърша тоз университет (нито ще правя реклама, нито рекламация)
За Белот е нужен Партньор! Както и за тангото
Бриджа, струва ми се, е малко по-сложен и не съм се увличала, макар че, един път ми се наложи/случи да сменя играч (имал физиологични потребности), а било негов ред... и по каква магия, след кратките наставления, направила съм Три добри - и ми викат - кво се правиш, че не играеш Бридж...
А, и за покер съм чувала, но не съм играла, хал хабер си нямам що е покер, освен, че е игра-хазарт... И, при цялото ми любопитство, Защо, Пуркуа, Порке, Уай, Оти... Оти ли?... Май трябва да се запозная с тези игри

Поздрави!
Разказвали са ми, че в Германия, някои Нашенци заработват с игри на карти--- и тъй се държат на стандарта в Германията!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 950218
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930