Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2016 21:27 - Слънчево момиче!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 13.06.2016 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... докато пуШех на терасата... хрумнаха ми думички-стихче... 

Слънчево момиче 
по Земята тича - 
Нощем гледа звездите, 
Денем гледа хората 

Слънчево момиче 
по Земята тича - 
Помага де що може 
Помага на хората 

(към часа на пушене на цигара на терасата - преди 5 минути) 

И се сетих, че имаше Българска песен с това заглавие:
Слънчево момиче - Трамвай №5 



Видях, че има и стихотворение на Петя Дубарова - 
ДА СЪМ СЛЪНЧЕВО МОМИЧЕ 

В дланите ми каца слънцето червено –

добро и светло, като гълъб ален,

то сгушва се усмихнато във мене

и пулсът ми запява в миг запален.

 

Аз искам слънце цял живот да имам

и дланите ми винаги да парят;

да нося дъх на слънце негасимо

и буйно да горя, да не догарям.

 

И хората да гледат мен засмени,

да казват "Тя е слънчево момиче,

във вените й слънчево червени

дъхът на слънцето с кръвта й тича."

 

Аз искам, щом издъхна уморена,

то – слънцето – със мен да не изстине,

а светло като мойта кръв червена

да блесне над земи и над градини.

 

Да литне между хората щастливи,

за себе си и мен да им разказва

и аз ще бъда жива, вечно жива,

защото мойто слънце няма да залязва.

....................................................................................

Живи и здрави! 
Поздрави! 

 

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 950256
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930