Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2016 19:10 - Блазе човекУ...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 705 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 12.08.2016 19:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ...
https://www.youtube.com/watch?v=UHK-ZVg9oeU



https://www.youtube.com/watch?v=MyPjA24kwkg




http://tekstove.ga/song.1090-Stari_gradski_pesni-Az_sum_Gosho_hubaveca

Аз съм Гошо хубавеца, вечният ерген,
на Балкански полуостров няма друг кат" мен.
Влюбени са в мене всички:
и женички, и момички,
блазе човеку като мен!

Ех, да си като мен млад ерген,
ще се чувстваш ти братленце най-блажен,
вярвай в мен!
Вино, жени, тъй нататък,
знай, животът, че е кратък!
Блазе човеку като мен.

По "Търговска", по "Царя", даже по "Леге"
всяка вечер се разхождам, все съм си добре.
Срещам Пена, Гана, Цана,
Цена, Рада и Стефана
и още петдесет и две.

Ех, да си като мен млад ерген,
ще се чувстваш ти братленце най-блажен,
вярвай в мен!
Вино, жени, тъй нататък,
знай, животът, че е кратък!
Блазе човеку като мен.

Една кани ме на кино, друга - у дома,
трета вика: "Ела с мене, днеска съм сама!"
Аз се чудя и се мая, де ще му излезе краят,
че тръгнах пак подир една.

Ех, да си като мен млад ерген,
ще се чувстваш ти братленце най-блажен,
вярвай в мен!
Вино, жени, тъй нататък,
знай, животът, че е кратък!
Блазе човеку като мен.

Тя се казва Маргаритка, хубава жена,
откога я видях, братко,
простих се с ума.
Тя парясница е, братко,
туй ти казвам аз накратко,
но здраво завъртя ме тя!

Ех, да си като мен млад ерген,
ще се чувстваш ти братленце най-блажен,
вярвай в мен!
Вино, жени, тъй нататък,
знай, животът, че е кратък!
Блазе човеку като мен...


ЖИВИ
 и ЗДРАВИ! 
ПОЗДРАВИ!



Гласувай:
4



1. nalia - Без теб нямаше да науча песента до края, Индирамче!
12.08.2016 19:27
То си е цяла Одисея, балканска, не по Омир:)))
цитирай
2. indiram - Здравей, Налия!
12.08.2016 19:42
Разбира се, че... и без мен може да се научи...
И аз знаех донякъде песента, ама ей го наш Гошо -
Срещам Пена, Гана, Цана,
Цена, Рада и Стефана
и още петдесет и две.

И.. поименно назованите/изброените (6) и още 52... как ги преброил?! - Уникум той!

Благодаря ти, Налия!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956059
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930