Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2016 23:32 - ЗеленоОКО...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 885 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 15.08.2016 23:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 от   http://tekstove.info/browse.php?id=26101

То беше мъничко момиче, (али-гали)
с очи зелени и добри (али-гали)
и аз, изглежда, го обичах, (али-гали)
но туй пред него не разкрих. (али-гали)
А аз не разкрих.

То често тръгваше със мене (али-гали)
по булеварда тих и пуст, (али-гали)
и стихове най-възвишени (али-гали)
аз рецитирах наизуст. (али-гали)
Хе-ей, наизуст.

На теми сложни и космични
беседвах с него всеки ден.
Зеленоокото момиче
бе винаги съгласно с мен.

А бяха вечерите лунни (али-гали)
и аз, изглежда, влюбен бях, (али-гали)
но ни веднъж да го целуна (али-гали)
аз не посмях, аз не посмях. (али-гали)
А аз не посмях.

На теми сложни и космични
беседвах с него всеки ден.
Зеленоокото момиче
бе винаги съгласно с мен.

И както често става, скоро (али-гали)
това момиче тръгна с друг. (али-гали)
Но за това не ще говоря (али-гали)
и свършвам песента до тук. (али-гали)
Хе-ей, до тук. (х3)
...........................
Живи и здрави! 
Поздрави! 


Добавям... 
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=319&WorkID=12356&Level=2
Жалба за младост - поезия - Михаил Белчев...

Нямаше още никакви хора

около кафенето "Кристал".

Късите рокли бяха на мода.

Емил Димитров едва беше запял.

 

Синьо елече Ирина облече

в дългата, дългата тягостна нощ.

Кордов намери вълшебното цвете

и светът стана по-малко лош.

 

С него тогава горяхме от обич.

Лили пееше: "Малка съм аз...",

а на Витоша облаци нови

се прегръщаха сякаш над нас.

 

Коста Цонев тогава пред всички

обяви: "Микрофонът е ваш!",

и излезе Богдана самичка,

и запя: "Нон се риен..."

 

Зеленооко момиче откри за Боян

колко много неща са красиви,

а пък Гуджунов така и до днес не разбра,

че и розите май са бодливи.

 

А по Йорданка делфини тъгуват.

Гошо потъна сам в тишина.

Бисер все още е юноша бледен

в събота срещу неделя едва.

 

Още очаква Мишо Мария

на булеварда под кестен висок.

Вятърът свири, сякаш с фуния,

песен от филма "Козият рог".

 

Мими възпя свойта майчица свята.

Петьо мъката своя прокуди,

а от малкия светъл прозорец

за "Щурците" света беше чуден.

 

Нямаше група "Сигнал" и каскади,

импресария и "Може би".

Маргарита успя да запази

своя устрем за по-късни дни.

 

Нямаше диско, нямаше реге,

нямаше още "Диана-експрес".

Нито на Васко кой, кой да му каже?

Тодор Колев го нямаше даже.

 

"Отвори ми, нося тишина..."




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. manfredman - Боян Иванов
15.08.2016 23:42
Готин тип, май диабета го уби....
цитирай
2. indiram - Здравей, Манфредман!
16.08.2016 00:10
Много готин! Боян!
Видях коментара ти, но преди да ти отговоря, добавих и друго - което пееше Тошко Колев... цяла епоха от музиканти-певци....

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955601
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930