Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2016 02:25 - Аз съм Русофилка!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 6097 Коментари: 34 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз съм Русофилка! 

Кой каквото има да казва за или против или въздържал се... да се изкаже...


https://www.youtube.com/watch?v=KairmsARpyo 







Гласувай:
19



1. apostapostoloff - Искаш да кажеш
23.08.2016 07:08
русофилистичка, нали?
цитирай
2. krumbelosvet - Г-н апостоле на псувнята,
23.08.2016 07:45
Най-много псуват импотентните.
цитирай
3. klikkibik - Няма
23.08.2016 08:04
Какво да кажа. Диагнозата е потвърдена :-)
цитирай
4. yoan2015 - И България какво?
23.08.2016 10:15
И България какво?
цитирай
5. anin - Поздрави!
23.08.2016 10:16
Много готини руски съвременни филми и сериали има, приятно ме изненадват руснаците... :)
цитирай
6. indiram - Здравей, apostapostoloff!
23.08.2016 20:26
Каквото съм искала да кажа съм го казала!
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
7. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
23.08.2016 20:31
Всеки има право да избира пътищата си! - може да следва Слънцето още от заранта и да върви по него...
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
8. indiram - Здравей, kikkibik!
23.08.2016 20:33
Що не каза диагнозата... Няма! :-)
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
9. indiram - Здравей, stefbelchev!
23.08.2016 20:43
Благодаря за аплодисмента и за зеления един!
:-)))
Поздрави!
цитирай
10. indiram - Здравей, yoan2015!
23.08.2016 20:49
България е вътре в мене и завинаги!
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
11. indiram - Здравей, Анин!
23.08.2016 20:54
Аз предпочитам песните... харесвам ги и си пея...
Що се отнася до киното - малко съм гледала...
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
12. getmans1 - indiram - още тази сутрин / преди ...
23.08.2016 21:40
indiram - още тази сутрин / преди апостол / засякох постинга ти и си имам мнениеп по въпроса , многократно съм заявявал че съм русофил но понеже не харесвам политиката на Путин публиката ме определя за „яростен“ русофоб.
В същност съм „фил“ и на много други народи преди 40+ години стажувах с конгоанец и сириец станах им „фил“ заради прекараното време. После си купих първите долари на „черно“ от иранец и станах иранофил, после от иракчанин и пак станах „фил“ още повече , че с последните ядохме домашно свинско и пихме домашно вино, само дето „кръвни братя не станахме.

Чудесни отношения имам с руснаци и рускини и нито един от тях не ме е определил за „русофоб“ заради това, че не харесвам политиката на Путин дори и тия дето яростно го подкрепят, това е много показателно!

Като гледам някои коментари някои от моите руски приятели и приятелки /повечето/ и те са русофоби като мен.
Някои у нас са повече католици от Папата и повече русофили от Путин, да го е!
цитирай
13. born - Айде, Гетю обърна резбата ! Очакват се още изненади.
23.08.2016 22:07
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.
цитирай
14. getmans1 - За простотията няма граници ... е, такъв русофил не искам и няма да бъда!
23.08.2016 22:12
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.

цитирай
15. indiram - Здравей, Гетманс1!
23.08.2016 22:58
Всеки си има мнение! - и, струва ми се, че всеки има правото да го изразява както реши, съобразно своите си причини, а причини у всекиго винаги се намират!
Време е да се погледнем по отблизо, което значи с разбиране или поне опит за разбиране!
Благодаря за вниманието!
Поздрави!

цитирай
16. indiram - Здравей, Борн!
23.08.2016 23:18
В профила ми има две изречения, които са ми като пътеводни звезди!

Относно, процентите - съмнявам се, щото Пси-тата казват и повтарят все 9/10 или 90 на 10 в проценти... :-))) ... От друга страна, числата са близки (10-11), и вероятно, неспоменатото 89% е по-важно! (11 се явява угодно!)
Преди малко се сетих, ама ти допълнително ме подсети - фили и нефили - като думи/термини... Нефилими (от Библия), някой беше написал/изтълкувал, че били българите...
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
17. indiram - ...
23.08.2016 23:35
Земля в илюминаторе - харесвам и нея песен! - група Земляни/Земляне!

https://www.youtube/watch?v=SwIaHYgCpr0

Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
18. erato7 - Индирамче, поздравявам те с тази ...
24.08.2016 11:33
Индирамче, поздравявам те с тази песен:
https://www.youtube/watch?v=hYuvYiTchS4
цитирай
19. apostapostoloff - Който харесва Русия, да
24.08.2016 11:36
емигрира и да се засели там. На нас разни "фили" и "фоби" не са ни нужни, защото от тях няма НИКАКВА ПОЛЗА. Приливат тези галфони от пусто в празно, а трябва да се заемат с работа!
цитирай
20. klikkibik - Диагнозата е
24.08.2016 11:54
Русофил... нима това не е достатъчно? :-)
цитирай
21. born - Че ти не си ни русофил, ни българофил !
24.08.2016 13:35
getmans1 написа:
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.


Просто лизач и нищо повече.
цитирай
22. born - Много хубави перуки продават там като за теб .
24.08.2016 13:39
apostapostoloff написа:
емигрира и да се засели там. На нас разни "фили" и "фоби" не са ни нужни, защото от тях няма НИКАКВА ПОЛЗА. Приливат тези галфони от пусто в празно, а трябва да се заемат с работа!

И най-хубавите, които биха ти отивали на визията, са от коса на чукчи. Казват, че перуките от чукчински коси предавали мъдростта на чукча на носителя. Бъди здрав, за да ни веселиш всяка сутрин с идиотиите си.
цитирай
23. getmans1 - Инди, оказва се май че повечето, да ...
24.08.2016 14:34
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.


Просто лизач и нищо повече.



... и си мислиш, че след всичките тези твои брътвежи някой нормален човек ще общува нормално с теб?
Сам не уважаваш възрастта си а да не говорим за чуждото мнение и нищо чудно, че ...............................................
цитирай
24. born - Уважаеми Гетю,
24.08.2016 18:02
getmans1 написа:
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.


Просто лизач и нищо повече.



... и си мислиш, че след всичките тези твои брътвежи някой нормален човек ще общува нормално с теб?
Сам не уважаваш възрастта си а да не говорим за чуждото мнение и нищо чудно, че ...............................................

Ако си направиш труда да прегледаш блога ми ще забележиш, че аз никога не започвам кавгата първи. Просто отговарям на предизвикателствата и обидите, които ми се отправят. По подобен начин. Като си толкоз печен, обясни ми защо бяха всички обидни коментари по повод пребиваването ми в Русия и Омск специално, за където просто се опитах да споделя впечатленията си , м ? Към теб специално в началото се опитах да имам по-специално отношение, като към по-интелигентен човек, но се оказа, че съм останал с погрешно впечатление. Сори.
цитирай
25. getmans1 - Точно наопъки е работата ...
24.08.2016 19:35
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.


Просто лизач и нищо повече.



... и си мислиш, че след всичките тези твои брътвежи някой нормален човек ще общува нормално с теб?
Сам не уважаваш възрастта си а да не говорим за чуждото мнение и нищо чудно, че ...............................................

Ако си направиш труда да прегледаш блога ми ще забележиш, че аз никога не започвам кавгата първи. Просто отговарям на предизвикателствата и обидите, които ми се отправят. По подобен начин. Като си толкоз печен, обясни ми защо бяха всички обидни коментари по повод пребиваването ми в Русия и Омск специално, за където просто се опитах да споделя впечатленията си , м ? Към теб специално в началото се опитах да имам по-специално отношение, като към по-интелигентен човек, но се оказа, че съм останал с погрешно впечатление. Сори.


... и коментар №14 го доказва, това е твоето „нормално“ общуване с мен и не само.

Само си спомни кой те защитаваше когато те обвиняваха че си помпиш постингите и конкретно да посоча от кога „нормално“ в гръб и от засада общуваш с мен.

Ти не оставяш човек даже и тактично да те заобиколи винаги си готов да покажеш доблестта си, най-вече в гръб.

цитирай
26. indiram - Знам, че ...
24.08.2016 23:47
Знам, че всяко ще си намери мястото! (почти като по Кастанеда)!

Поздрави!
цитирай
27. indiram - ...
24.08.2016 23:55
Алла Пугачьова (Пугачева)...
АЙде, без Милиони рози, поне...
Алла Пугачева - "Все могут короли" ("Пестрый котел", ГДР, 1979 год)
ey0483
ey0483

https://www.youtube/watch?v=fqvaQqyd3-Y

Поздрави!
цитирай
28. indiram - ... врут в труд...
25.08.2016 01:35
от 28 - песента може да се намери и по "Все могут короли" - в нея песента се говори за един крал и за ... една, дето пасла гъски...

Поздрави!

цитирай
29. indiram - ...
25.08.2016 20:51
... малко търпение...
Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
30. indiram - ... само още малко...
25.08.2016 20:53
... защото, знам и помня, че от 19...
... искам да поздравя всекиго ...
Живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
31. born - Инди, оказва се май че повечето, да ...
26.08.2016 12:01
getmans1 написа:
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
getmans1 написа:
born написа:
Инди, оказва се май че повечето, да не кажа всички русофоби, се оказват русофили под прикритие ! А били русофоби, защото Путин не го обичали 11 % от руснаците. Русия е Федерация, в която живеят стотици националности. Все ще се намерят 10 - 11 %, които да са недоволни. За разлика от нас,българите, които 100 % подкрепят управляващите, ЕС, Нато, папата, ходжата, равина и мешерето. Поздрави за доблестта.


Просто лизач и нищо повече.



... и си мислиш, че след всичките тези твои брътвежи някой нормален човек ще общува нормално с теб?
Сам не уважаваш възрастта си а да не говорим за чуждото мнение и нищо чудно, че ...............................................

Ако си направиш труда да прегледаш блога ми ще забележиш, че аз никога не започвам кавгата първи. Просто отговарям на предизвикателствата и обидите, които ми се отправят. По подобен начин. Като си толкоз печен, обясни ми защо бяха всички обидни коментари по повод пребиваването ми в Русия и Омск специално, за където просто се опитах да споделя впечатленията си , м ? Към теб специално в началото се опитах да имам по-специално отношение, като към по-интелигентен човек, но се оказа, че съм останал с погрешно впечатление. Сори.


... и коментар №14 го доказва, това е твоето „нормално“ общуване с мен и не само.

Само си спомни кой те защитаваше когато те обвиняваха че си помпиш постингите и конкретно да посоча от кога „нормално“ в гръб и от засада общуваш с мен.

Ти не оставяш човек даже и тактично да те заобиколи винаги си готов да покажеш доблестта си, най-вече в гръб.


Нямам намерение да споря с теб. Безпредметно е да се спори с хора, които променят възгледите си в зависимост от интереса, който клати феса.
цитирай
32. indiram - Здравей, Ерато7!
27.08.2016 21:11
:-)))
Благодаря ти за поздрава, Ерато7!
Две души! - много ми хареса!
И още песни си пуснах и ми харесаха и те! - защото съм си Русофилка!
Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
33. indiram - apostapostoloff! (20)
27.08.2016 21:26
"Който харесва Русия да емигрира и да се засели там. На нас разни "фили" и "фоби" не са ни нужни, защото от тях няма НИКАКВА ПОЛЗА. Приливат тези галфони от пусто в празно, а трябва да се заемат с работа!"

- Редно е да попитам, струва ми се, кои сте вие (На нас разни "фили" и "фоби") и как решихте кои са ви "не са ни нужни" и че "от тях няма НИКАКВА ПОЛЗА"...

Диспечер ли го раздаваш (ти и твоите другари, за които казваш ... на нас) да даваш направления? - айде, недей!

Поздрави!
цитирай
34. indiram - kikkibik (21) -
27.08.2016 21:31
Диагнозата е Русофил... нима това не е достатъчно? :-)
......................................................................................................
С усмивката и от мене усмивки - :-)))
Диагнозата е вярна! ... И, предостатъчна! :-)))

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955385
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930