Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2016 20:24 - ШИБОЛЕТ и СИБОЛЕТ
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.11.2016 20:24


 Библия, Съдии:12 
1 Тогава Ефремовите мъже се събраха и, като преминаха към север, рекоха на Ефтая: Ти защо отиде да воюваш против амонците, а нас не повика да дойдем с тебе? Ние ще изгорим къщата ти с огън, и тебе в нея. image
2 А Ефтай им рече: Аз и людете ми имахме голям спор с амонците; и аз ви повиках, а вие не ме избавихте от ръката им. image
3 И като видях, че не ме избавихте, турих в опасност живота си, като отидох против амонците; и Господ ги предаде в ръката ми. И сега защо сте дошли при мене днес да се биете против мене? image
4 Тогава Ефтай събра всичките галаадски мъже, та се би против Ефрема; и галаадските мъже поразиха ефремците, защото тия рекоха: Бежанци от Ефрема сте вие, галаадци, живеещи между ефремците и манасийците! image
5 Галаадците взеха бродовете на Иордан към Ефремовата земя; и когато някой от ефремските бежанци кажеше: Оставете ме да премина, тогава галаадските мъже му казваха: Ти ефремец ли си? image
6 Ако речеше: Не съм, тогава му думаха: Речи Шиболет, а той казваше: Сиболет, защото не можеше да го произнесе право. Тогава го хващаха, та го заколваха при бродовете на Иордан. И в онова време паднаха от Ефрема четиридесет и две хиляди души. image
7 И Ефтай съди Израиля шест години. Тогава Ефтай, галаадецът, умря, и бе погребан в един от галаадските градове. image
8 А подир него, Ивцан от Витлеем стана съдия в Израиля. image
9 Той имаше тридесет сина, и тридесет дъщери, които омъжи навън; и взе от вън тридесет дъщери за синовете си. И съди Израиля седем години. image
10 И Ивцан умря, и бе погребан във Витлеем. image
11 След него, завулонецът Елон стана съдия в Израиля, и съди Израиля десет години. image
12 И Елон завулонецът умря, и бе погребан в Еалон в Завулоновата земя. image
13 А след него, Авдон, син на пиратонеца Илела, стана съдия в Израиля. image
14 Той имаше четиридесет сина и тридесет внуци, които яздеха на седемдесет ослета; и съди Израиля осем години. image
15 И Авдон, син на пиратонеца Илела, умря, и бе погребан в Пиратон в Ефремовата земя, на амаликската хълмиста страна.


Живи и здрави! 
Поздрави!


Тагове:   шиболет,   сиболет,   шибо-сибо,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 943611
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031