Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2016 01:42 - Още един път., а по френски - репете анкор ън фоа...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
1



 14.10.2015 11:23 - Активната страна на безкрайността - Карлос Кастанеда Автор: indiram Категория: Новини   image 
Прочетен: 991 Коментари: 7 Гласове:  10  
  image
 Откъс от книгата "Активната страна на безкрайността" от Карлос Кастанеда.
...
"Исках да разкажа на дон Хуан какво става с мен, но не можех и дума да произнеса. Само дон Хуан можеше да говори.
- Тази дребнавост не е присъща само на индианците яки - каза дон Хуан на ухото ми. Това състояние е капан, в който са уловени човешките същества; състояние, което дори не е човешко, а внедрено отвън.
...
В следващия миг се озовах в мексикански град, разположен край железопътна гара на два километра източно от мястото, където живееше дон Хуан. Двамата с дон Хуан бяхме насред улицата, близо до държавната банка. Веднага след това видях една от най-странните гледки, на които съм бил свидетел в света на дон Хуан. Аз виждах енергията, както протича във Вселената, обаче не виждах хората като сферични или овални балони с енергия. В един миг хората около мен бяха обикновените същества от всекидневния живот, а в следващия миг ставаха някакви странни създания. Струваше ми се, че това кълбо от енергия, което представлява човек, сега беше прозирно; приличаше на ореол около сърцевина, подобно на насекомо. Тази сърцевина нямаше формата на примат или подобие на скелет, така че виждах хората не като с рентгенов поглед, който прониква до костите. В сърцевината на тези хора по-скоро имаше някакви геометрични фигури, очертани сякаш от силни вибрации на материята. Тази сърцевина наподобяваше букви от азбуката - едно главно Т, изглежда, беше основната опора на структурата. Пред това Т сякаш висеше обърнато дебело L; под напречната черта на буквата Т бе разположена гръцката буква делта, която стигаше почти до земята и, изглежда, служеше за опора на цялата структура. Над буквата Т видях нещо като въженце, дебело два-три сантиметра; то минаваше през върха на сияйната сфера и ми създаваше впечатлението, че виждам всъшност огромно мънисто, провесено като скъпоценен камък. ... "
...
Живи и здрави!


Тагове:   поздрави,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 949933
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930