Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 23:04 - На Вапцаров с Любов!
Автор: indiram Категория: Поезия   
Прочетен: 1275 Коментари: 1 Гласове:
1



Моля, да не обръщате внимание на препинателните знаци!
ПРОЩАЛНО
от Н.Й.Вапцаров - както го помня от ученическите ми години...
Понякога ще идвам във съня ти,
... като неочакван гост
не ме оставяй ти, отвън на пътя,
вратите не залоствай!
Ще влезна тихо, кротко ще приседна
Ще вперя поглед в мрака да те видя
Когато се наситя да те гледам
Ще те целуна, и ще си отида
................................. Това е Вапцаров! Запомнете го!...

Но! в същия ритъм, в същия ямб или хорей, или каквото там, мелодия... Написах следното: няма име или ще се казва ПОНЯКОГА...
Понякога ти идваш във съня ми
За теб отварям всичките врати
Но ти на прага спираш се и само
Гласа ти плахо в моя дом шепти
Доволна съм, че ти си тук, при мен
Но, погледът ти неспокоен казва,
Че си дошъл да се сбогуваш с мен -
Защо така жестоко ме наказваш...
И, тръгваш си, след теб гласа ми тича:
Не тръгвай, аз те моля, остани
Да те погледам, искам и обичам
Запомням твоите черти...
........................... Това от мен, защото съм фен на Вапцаров...
И, понеже говоря ИСТИНА, за да не ми се налага да помня /кога и къде и кого съм слъгала/... ще добавя, че 1983г. има отпечатано мое стихотворение, посветено на Вапцаровата "Вяра" с простичкото заглавие "На Вапцаров"... за което узнах 1984г. щото моята учителка по ЛИТЕРАТУРА го пратила без да ми каже... А, аз завърших Гимназията 1982г.
Това е за сведение на онези, които имат някакви претенции към някакви стихове и песни! Да сме живи и здрави, всичко ще си иде на мястото!






Гласувай:
1



1. nikikm - Аз също
09.10.2014 23:18
съм почитател и не какъв да е на Вапцаров! Гений! Смирненски също! И брат му! Нищо не ме интересува,Гении са! България е страна на Богове! Където и в която област да"копнеш" откриваш гении!
Радвам се,че има хора като теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955270
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930