Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2012 16:34 - Честит празник! - Да пребъде!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1484 Коментари: 2 Гласове:
1



Как празнуваме? - с увесени носове или да отчетем мероприятието и да си ходим...
Днес е празничен ден, а утрешния е предварително отработен /в този месец, на 19-и/. Някои са се настроили за почивни 4 дни... Да, ама шефа пуснал заповед... да се работи през тези дни, всичките... Така се празнува! Ако някои са имали традиция и нагласа да отидат до своето училище, да се видят със съученици и учители... Ооо! Не са питали, горките... Ако се пишат болен или бегал... може да им се разболее или да им избяга работата... /За ваше сведение, аз, indiram, съм в тези с 4% повече безработица сега в сравнение с тези за същия период за миналата година/... Та, искам да кажа, че:
един иска да празнува, а не може;
друг може да празнува, а не иска - 4 почивни дни, Пей живот!;
трети - гледа да претупа мероприятието, за да се тупа...
на кого му пука за Просвета и Култура...
... Болно ми е! ... Аз искам да дойде ден, когато наистина да празнуваме Денят на ... Всичко с главни букви: ДЕН НА БЪЛГАРСКАТА ПРОСВЕТА И КУЛТУРА!
Със сърце и душа, поздравявам всички българи и български поданици:
Честит празник! Бъдете здрави и щастливи!
 




Гласувай:
1



1. kasnaprolet9999 - Празникът е в душите ни и така трябва ...
24.05.2012 16:43
Празникът е в душите ни и така трябва да бъде, защото трябва да сме горди, че българи са създали азбука, която ползва целия славянски свят. Тези, които трябва да отчетат дейност вече го направиха с патос и речи, мен лично не ме влекат такива мероприятия. Миналата година поднесох цветя на паметника на Кирил и Методий и на Климент Охридски след свършване на тържествената част. Тази година реших да ги почета по друг начин, защото имам лош спомен от миналогодишното тържествоу но не ми се говори за това.
цитирай
2. graucho - "Празникът е в душите ни и така трябва ... "
24.05.2012 17:08
И когато имаш нещо в портфейла си. Много лошо нещо е безработицата. Сит, гладен , не вярва, както се казва. Много хора са без работа и без доходи и не знам, до къде ще я докараме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955420
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930