Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2013 02:31 - Понякога... така започва Прощално на Вапцаров
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
0



Понякога се питам, какво правят всички тук? - да, Разни хора, разни идеали!
Понякога, на мен, ми е особено скучно - няма фаворит /не е наша думичката/...
Понякога ми иде да изпратя всички на далечно пътуване - до Истината!
Понякога, нищо не ми струва, махам се от тук, Дим да ме Няма!
/Да! Знам, че трябва да слагам кавички, но не искам!/
Най-подир, искам да кажа на тия БайГаньовци и Гюровци, и Смехурковци, че ТАЯ работа така не става!... Яжте си парите, но не се бъзикайте повече с Достойнството на обикновения човек, пък бил той и българин... Аха! И, а-ха! И, А-ха!
Специален поздрав, към ТОЗИ, който се опита да ме разклати, но се оказа недостатъчно подготвен: - пак от Вапцаров, и пак от Прощално:
... Когато се наситя да те гледам,
ще те целуна и ще си отида!...
... Слави, ето ти нова идея! Ама за нея ще ми платиш! - по банков път и аз ще си го декларирам по надлежния ред!
Идеята Е: Аз срещу сценаристите на Слави!
Условието Е: Кастинга НЕ се прави от сценаристите на Слави!
Готови ли сте за това ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО /харесвате си тази думичка/?
Ако ДА, изпратете ... знаете как-во... блокирайте/и или  ми ... телефона!
За Новините: Индирам от "Техеран-2013"! ... Марче/Софи/Ахмед/Жан, Волжан.../..., ти си...
/Връзката беше недобра... имате поздрави от колежката!/... Благодарим ти!
Имам една дилема, не точно, но ... Питам се ккаква е приликата или разликата при ЕРГЕНа и ЕНИЧАРя? - кодови наименования за хакерски мрежи/атаки...
Пошегувах се! Нямам дилема! - и двете, и двата.... до доказване на Вината!
... ТОВА, КОЕТО МИ СЕ СЛУЧИ ТАЗИ ВЕЧЕР... СЕ ВРЪЩА АВТОМАТИЧНО ПРИ СВОИТЕ ИЗОБРЕТАТЕЛИ! - ТОЗИ ПЪТ, МНОГО СБЪРКАХА АДРЕСА! нЕ СЕ ПЛАША, САМО МНОГО СЕ ЯДОСАХ, ... зНАМ, ЧЕ ВЕЧЕ СЪЖАЛЯВАТ... ЗАЩОТО СА ПРОПУСНАЛИ ДА ГЛЕДАТ ЕДИН ФИЛМ /ЗАПОЧВА С"м" И ЗАВЪРШВА НА " т"/ - ТАМ СЕ КАЗВА: ПОБЕДАТА ОБИЧА ПОДГОТВЕНИТЕ! - дА НЕ ГО КАЗВАМ НА НЕМСКИ, АНГЛИЙСКИ, РУСКИ И ГРЪЦКИ - РАЗБРАХТЕ ЛИ?...
Точно така! - Булгарчетата са умнички и разбират за какво иде реч... и, могат да го кажат на 5-6-10 езика - Съдба!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 943600
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031