Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 23:39 - Някои от Моите учители
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1300 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1. Бъди предпазлив!
2. Не прави нищо с насилие!
3. Не пропускай удобното време!
4. Всичко свое нося със себе си!
5. Обмисляй всичко!
6. Поръчителството причинява скръб!
7. Опознай себе си!
..................
8. Не е важно да си умен - трябва да си разумен - Конфуций - 
.................
Първите 7 са: Хилон, Клеобул, Питак, Биас, Периандсър, Фелес, Солон /Сократ/. 
...
Значи, трябва ми 
9....

Жива съм по Божията милост, както аз си я разбирам като АТЕИСТ-ка.. 
За мен всички религиозни учения са вярни и прави. Без фанатизма...
Знам, че хората го знаят, даже тези, които прииждат и търсят закрила...
Искам да отида на този фронт да бъда до хората, които бяггат...
На хората, които вече са настанени - неслучайно сте тук, знаете го, бъдете добри...
Ама съм проста - не знам никакъв език...
Обаче, за каузата, ще науча...
...
Не понасям кучета, обаче, нито котки - да си ги - не ме интересува... 
Ако няма хуманно отношение към човека, човеците, хората - Аз ке/ще си затворим компютъра - Не ми пука от нийде - ....
... 
Живи и здрави! 
Обичам бунтари!



Тагове:   очи,   Делфи,   бунт,   мъдреци,   лакон,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Аз също :Обичам бунтари!но се ...
19.08.2015 08:06
Аз също :Обичам бунтари!
но се оказва, че има два вида бунтари- едните бързо се палят, не приемат мислещите различно от тях, искат да променят света с оръжие
Другите също променят света с наука и изобретателство: откриват закони на природата, предлагат нови технически решения, участват в създаването на един свят, успоредно на природния, който наричаме цивилизация.Когато днес гледаме, всичко, което ни заобикаля, като селища, комуникации, домове, трабва да си даваме сметка, че то се дължи на бунтарството, наречено- новаторство, което променя света с ума, даден ни от създателя Бог, за да добрува човечеството... защото с диалог, а не с оръжие умният винаги ще излезе от положение в което мъдрият няма да се забърка.
Внедрените изобретения са технически и художествени решения- интелектуална собственост- това е световното богатство създадено от ума.
Приятен ден!
цитирай
2. indiram - Здравей, zaw12929!
20.08.2015 21:46
Много си прав! - принципно.
Бунтарството е Свобода! - на талантливите хора, обикновено, да покажат на масите, че има и други пътища и пътеки за нататък...
А, онези, псевдо-бунтарите, които продават брата-сестра си, майка си и баща си - за тях да не говорим, да ги забравим - да потънат.
Идеята ми е за бунтарите, които искат да напомнят на хората, че са родени свободни, а не роби. Че, Слънцето свети за всички еднакво.
Благодаря, zaw12929!
Поздрави!
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
21.08.2015 21:54
И аз съм се учил от разни философи... И също обичам бунтарите, свободолюбците...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 943541
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031