Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2016 18:34 - Песента днес Е... шарени черги...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1581 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 04.02.2016 23:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ...
http://vbox7.com/play:a47bdad3
...
Петър Чернев - шарени черги или "Песен за Българката"

Живи и здрави! 
Поздрави!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
01.02.2016 22:40
Лървата жена на Петър Чернев, Дора е моя братовчедка Тя и втората е Дора
По- голяма е от мене поне с пет години
Когато съм бил малък, често идвала при майка ми и ме извеждала на разходка
майка ми не и имала много доверие и веднаж я попитала, защо толкова държи да ме извежда
А тя казала ,че съм бил много добре облечен и хубав, хората ни спирали и ме заговаряли, аз съм отговарял и било много весело..
Винаги сме считали Петър Чернев , както и Стефка Йорданова за членове на рода
Даже Стефка, която след развода с мъжа си поддържаше отношения със свекървата си, е погребана в нейния гроб

Спокойна нощ!
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
01.02.2016 23:03
Хубава българска песен... Струва ми се, че старите песни са по-добри от новите...
Лека нощ!...
цитирай
3. indiram - Здравей, Леон!
01.02.2016 23:11
Изненада ме! - много. За да те вземат, вероятно си бил, лъчезарно дете...
Днес, шарените черги ми запяха от сутринта, ала бях навън, и когато можах, споделих. И, си мислих, къде изчезна Чернев у демокрацията...
А, се оказва (от твоя коментар), че сте били рода...
За Дора и Дора - не знам. за Стефка - също.
Благодаря ти!
Поздрави!
ПС: Като казваш Стефка, се сещам за много Стефки, а също и за онази от дуета, дето пееха "На 20 километра от Бургас... " - Песен за Поморие...
цитирай
4. indiram - Здравей, МТ46!
02.02.2016 00:03
Имаме много добри песни! - А, имаме ли уши, да ги чуем, и разум, да ги разумеме, разберем.
По-добри са старите песни и по-хубави! - По-искренни са! По-човешки!
Ония, им казват, евър-грийни, а ние им казваме Български.
Ще дам накратко... тагове (гадна дума)... примери (сетих се за българска думичка):
Силви Вартан, Българка във Франция) изпя "Облаче, ле, бяло" - и мнозина я запяха...
Коя беше, май, Нина Николина, изпя някъде в Америка, "Лудо, младо, сън засънило..." и колко много налетяха да повтарят ...
Валя изпя "Излел е Делю хайдутин" и е в Космоса, ама малко зор за интерпретация...
Българските песни, във вариант народно творчество, са ... Страхотия и трепач!
Обаче, Орфеевите звуци, са из целия свят!
...
Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 955891
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930