Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2013 22:22 - Сънищата - нашият приятел!
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 1076 Коментари: 4 Гласове:
0



Разкажете ми съня си... Ще го тълкуваме... ще се посмеем... А, може и да си помогнем... Един различен поглед над сънищата...
   Много се говори за сънища, за тяхното значение... От Артемидор до Фройд...
Пътят е много дълъг... И, все пак, ясно е, че сънищата не идват просто така, без смисъл - те идват и носят информация. Понякога е просто обичайната емоция, отново преживяна или не, но често говорят за предстоящи изпитания, т.е. предупреждават или внасят яснота в обърканата действителност... Сложно е ... но, не и невъзможно тълкуването, разбирането и радостта от споделянето...
   Заповядайте!




Гласувай:
1



1. zabavnata - Сънища кошмари
08.05.2013 22:34
Понякога сънувам, че падам от високо, например от балкон и усещането не е приятно. Сънят е толкова реален, че усещам свободния полет и се събуждам ужасена.
цитирай
2. анонимен - Сънища кошмари - отговор
09.05.2013 22:01
Нещо ми се изгуби, още не съм разучила хватките на администраторите... Но, не ми пука! Няколко пъти коментирах, а коментара ми все излизаше от анонимен, въпреки че разглеждам с потребителското ми име. Освен това, прочетох коментари, които не съм правила... Имам чувството, че няколко души тука си играят...
Написах отговор на Сънища кошмари от zabavnata, публикувах го, прочетох го и после на прегледа го нямаше...
И сега, ще повторя накратко какво отговорих: Бъди по-смела! Ако не опиташ, няма как да знаеш и да разбереш! Кураж!

цитирай
3. indiram - indiram - Няма сънища кошмари
09.05.2013 23:34
... Някои сънища оставят усещания, които са неприемливи и страховити на пръв поглед. Не се страхувайте от такива сънища - те просто казват нещо, което трябва да се направи!... Темата е отворена!... Аз съм indiram, а не анонимен /сетих се да го кажа/.
цитирай
4. zaw12929 - твоите сънища са тъпи мечти
10.05.2013 07:32
Защо лаеш срещу ПЕС- вместо да си доволен, че един българин застава начело на европейска институция, която единствена прави за добруването на хората

ЯВНО НЕ ЗНАЕШ .КАКВО Е ТОВА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА- КОЯТО ОПРЕДЕЛЯ ПРАВАТА НА РАБОТЕЩИТЕ- УСЛОВИЯ НА БЕЗОПАСЕН ТРУД, ОБЕЗЩЕТЕНИЕ ЗА ТРУДОВА ЗЛОПОЛУКА, ВЪЗРАСТ, ТРУДОВ СТАЖ ЗА ПЕНСИОНИРАНЕ; НА БЕЗРАБОТНИТЕ,: СРОК НА ОБЕЗЩЕТЯВАНЕ ; НА МАЙКИТЕ: ОБЕЗЩЕТЕНИЕ ЗА БРЕМЕННОСТ И МАЙЧИНСТВО ДЕТСКИ, БОЛНИЧНИ ...

не се надувай , балоните сами се пукат от простотия и алчност Виж ГЕРБ как се срива и ще го изритат като боклук и от ЕНП, където влезе с измама..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 956005
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930